Meet-Inn Ede zoekt Coördinator Externe contacten (20-04)

Inloopcentrum Meet-Inn is een gastvrije ontmoetingsplek voor iedereen die behoefte heeft aan ontmoeting, ontspanning of ondersteuning. Bijna 100 vrijwilligers geven deze gastvrijheid vorm, bijvoorbeeld door een maaltijd te koken in onze vernieuwde keuken, een luisterend oor te bieden of door een activiteit te begeleiden.

Wij zoeken een Coördinator Externe contacten voor 12 uur per week die het team per 1 juni kan komen versterken.

Wat wij zoeken:

Omdat we ons aanbod graag actief onder de aandacht willen brengen binnen Ede zijn we op zoek naar een coördinator die sterk is in netwerken. Je legt gemakkelijk contact en weet ingangen te vinden bij relevante maatschappelijke organisaties en kerken. Omdat Meet-Inn niet kan zonder haar achterban, zet je je actief in om de banden te versterken. Als visitekaartje van Meet-Inn ga je erop uit om mensen die behoefte hebben aan ontmoeting buitenshuis, te vinden en uit te nodigen. Je bent nieuwsgierig en hierdoor ook in staat om de vraag van potentiële bezoekers in kaart te brengen. Je bent alert op maatschappelijke ontwikkelingen die kansen bieden voor Meet-Inn. Je spreekt en schrijft toegankelijk en presentaties verzorgen is voor jou geen probleem.

Onze waarden:

Bij Meet-Inn werken we vanuit de christelijke overtuiging dat God de mens heeft gemaakt om met elkaar in harmonie te leven en voor elkaar te zorgen. Daarom staat Meet-Inn voor gastvrijheid en ontmoeting. We verwachten dat je deze overtuiging en waarden deelt en uitdraagt in je doen en laten.

Het team:

Als coördinator maak je deel uit van een team met twee andere coördinatoren. Hun taakgebieden zijn met name gericht op (het initiëren) van de activiteiten binnen Meet-Inn resp. het werven en aansturen van de vrijwilligers. We hechten er veel waarde aan dat je goed kunt samenwerken en dat je duidelijk en zorgvuldig communiceert. Binnen het team krijg je alle ruimte om te doen waar je goed in bent.

Overige taken en verantwoordelijkheden coördinator Externe contacten:

– uitwerken van input vanuit het team in relevante (beleids)documenten zoals kwartaalverslagen en jaarplannen, voor bestuur en gemeente/achterban
– fonds- of subsidieaanvraag verzorgen voor nieuwe initiatieven
– begeleiden hbo-stagiairs tijdens hun meeloopuren en bij hun opdrachten

Verder vallen er ook diverse beheerstaken onder deze functie:
– aanspreekpunt zijn voor gebruik pand door partnerorganisaties
– zorgdragen voor tijdige bestelling van huishoudelijke artikelen via diverse webshops
– registreren van en toezicht houden op contante inkomsten en uitgaven
– zo nodig externe bedrijven inschakelen voor onderhoud, in afstemming met bestuurslid Beheer

En verder:
Je bent woonachtig in gemeente Ede en bent kerkelijk meelevend. Je hebt een hbo-diploma van een relevante studie. Verder heb je gevoel voor pr, marketing en communicatie.

Werkdagen: op maandagochtend en op dinsdagmiddag, overige uren naar keuze.

Salaris is conform CAO PKN Kerkelijk werker, schaal 8.

Reageren?

Heb jij interesse? Dan horen we graag van jou! Je kunt je sollicitatiebrief met CV mailen naar Gerrit van der Heijden (lid Dagelijks Bestuur van Meet-Inn – portefeuille HR): hrm@meet-inn.nl. Solliciteren kan tot 20 april 2023.

Wil je meer weten over de functie of over Meet-Inn? Dan kun je contact opnemen met Bianca Meijer, coördinator Activiteiten, 06-23955284.

Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op maandag 24 april in de middag of avond. Kun je niet op deze datum, dan kun je dit vermelden in je sollicitatie. Je hoort op 21 april eind van de dag of je wordt uitgenodigd voor gesprek.